Ціноутворення бюджету проєкту або як інвестувати у свій бізнес, а не витрачати кошти.

Ціноутворення бюджету проєкту або як інвестувати у свій бізнес, а не витрачати кошти.

Найчастіше запитання наших нових клієнтів, це “ціна сайту” чи “скільки коштує створити інтернет-магазин”. Ціна завжди індивідуальна, за винятком наших готових рішень та пропозицій.

 

Так з чого з утворюється бюджет проєкта? Розглянемо більш детально.

  • Спілкування. Саме так, до початку усіх робіт над проєктом, наш менеджер уже віддає не менше 1 години робочого часу, та це ще в кращому випадку. Адже просто взяти і говорити, це не варіант. В процесі розмови чи до її початку, наш менеджер уже сканує конкурентів, пошукові запити та тенденції ринку для того, щоб пропозиція та розмова були максимально “плідними” для обох сторін. Деколи менеджеру потрібно до 10 годин для спілкування про проєкт чи чи цілі замовника. Як показує статистика останніх 12 років, в середньому менеджер віддає на до-проєктне спілкування 3.5 години робочого часу.
  • Складання першого технічного завдання (бріф). Це важливий момент кожного проєкту, тут замовник самостійно або з менеджером дають відповіді на певні питання стосовно проєкту та вказують свої побажання, бачення та цілі, після чого, цей бріф попадає до команди, де мінімум 2 наступних працівника (зазвичай розробник та проєкт-менеджер) вивчают його та складають фінальную пропозицію. На цей процес зазвичай йде до 4 годин двох працівників, тому що, їм потрібно проаналізувати усі критерії та побажання, вивчити конкурентів та вибрати, як саме технологічні рішення найкраще підійдуть для реалізації та розвитку проєкту.
  • Укладання договору та запуск проєкту. Даний момент є дуже важливим, тому що, усі сторони мають усвідомлювати свої права та обов’язки, також не менш важливим є те, щоб замовник ще раз зміг проконтролювати, чи всі умови та пропозиція йому підходять та узгодити терміни та етапи виконання робіт. Зазвичай ці процеси забирають до 2 годин часу.

Ось уже до-проєктні етапи ми пройшли, а веб агенція віддала в середньому 13,5 годин робочого часу та задіяла 3 спеціалістів різних категорій. 

  • Початок розробки макету проєкта, складання карти проєкта та реалізація прототипа. Ці етапи ми не будемо розділяти, тому що, вони стартують одразу і над ними працюють декілька спеціалістів команди. Під час цього процесу спеціалісти також часто виходять на зв’язок із замовником або тим, кого той назначив відповідальним за проєкт. У процесі розробка карти проєкту, макету та прототипу задіяно мінімум 3 спеціаліста, зазвичай це: розробник, дизайнер, маркетинг або seo-експерт. У цьому процесі знову задіяні бріф, онлайн-сервіси аналізу (вивчення конкурентів), онлайн-бази тенденцій графіки та дизайну та інше. Також у нашій веб студії замовники отримують виключно ліцензійні та професійні графічні-, фото-, відео-, та анімаційні матеріали з відомих стоків за наш рахунок, тому наші працівники теж повинні виділити час на пошук та вибір потрібних матеріалів. Загалом на усі ці етапи може піти до 60 годин залежно від проєкту, але середній час з досвіду останніх років, це 24 години (не забуваємо, що це 32 години 3-ох працівників).
  • Запуск та обговорення прототипу. Важливий момент у розробці проєкту, коли замовник уже може побачити та протестувати “справжній” проєкт та скласти список свої побажань (поправок) щодо проєкту.  На цей етап зазвичай буде витрачено зі сторони веб студії в районі 4 годин 1 спеціаліста.
  • Фіналізація проєкту. На цьому етапі задіяно також 3 спеціаліста, котрі працювати над картою, макетом та прототипом проєкту, тепер уже по оновленому бріфі (новий список виправлень та побажань) проєкт буде підведено до фіналу. На ці етапи в середньому буде витрачено приблизно 32 годин робочого часу 3-ьох спеціалістів.
  • Тестування проєкту. На цьому етапі буде задіяно 1 спеціаліста (тестувальник), котрий додатково протестує проєкт на предмет проблем (баги, помилки тощо.). На цьому етапу тестування буде віддано в середньому 2 години робочого часу 1 працівника.

 

Проєкт готовий до заповнення інформацією (контентом) та запуску в онлайн, а веб студія віддала в середньому 187,5 годин робочого часу та задіяла 5-ох спеціалістів. 

 

Важливо розуміти, це лише приклад, адже абсолютно усі проєкти індивідуальні та не кожен замовник є власником середнього чи великого бізнесу, тому для початківців та стартапів наша веб студія завжди має чудові готові рішення та пропозиції, де команда вкладає до 100 годин часу за зможе зекономити кошти для замовника. Це дасть змогу почати свою справу, розвинути і пізніше продовжити розвиток свого проєкту. Варто розуміти, що коли Ви працюєте з нами, Ви не витрачаєте кошти, а інвестуєте у свою справу! 

Email
Phone
WhatsApp
Messenger
Telegram
Messenger
WhatsApp
Phone
Email
Telegram