Зверніться до свого досвіду. Як часто ви дзвоните, коли чуєте рекламу по радіо чи телебаченню? Скільки разів ви купували газету з оголошеннями в цьому місяці? Чи є у вас потреба отримувати каталоги товарів поштою? А тепер запитайте себе, скільки разів ви самі шукали потрібний вам товар в Інтернеті, щоб вирішити, де, що і як купувати? Чи варто тепер сумніватися в тому, що просування сайту необхідно будь-яким проектом, який зацікавлений в збільшенні кількості покупців або замовників послуг?
По суті SEO-оптимізація сайту – це комплекс дій, спрямованих на підвищення позицій сайту в органічній видачі Google, Яндекс та інших пошукових систем по певних запитах користувачів. Мета всіх цих дій – зробити так, щоб потенційні клієнти могли знаходити ваш ресурс в результатах видачі і робили цільове дію, тобто купували товари або замовляли послуги, а ви, відповідно, отримували від цього прибуток.
Ефективна оптимізація сайту має на увазі безперервну роботу з проектом, головною метою якої є результат у вигляді дружнього ставлення з боку пошукових систем, а також його простота і привабливість для самих користувачів. Тільки в такому випадку обсяг трафіку на сайт буде не просто рости, а приводити все більше і більше реальних клієнтів.
Розкрутка сайту є не тільки економічно ефективним рішенням, але і грамотною інвестицією в проект:
- Кількість трафіку на ваш сайт збільшиться.
- Ваш проект буде відрізнятися від конкурентів.
Зараз практично всі сфери бізнесу представлені в онлайні, так як саме там користувачі і шукають цікаві для них товари і послуги. І навіть якщо в результаті вони зроблять покупку в реальному магазині, швидше за все, на початку, подивляться інформацію про компанію, адресу, номер телефону, опис продукції і т.д. саме на сайті.
Якщо ж користувачі вас не знайдуть, сенсу в існуванні вашого ресурсу, на жаль, не буде.
Тобто SEO потрібно для того, щоб:
- Обігнати конкурентів. Так уже склалося, що користувачі віддають перевагу тим сайтам, які знаходяться в ТОПі пошукових систем. А поки ваш ресурс не на верхніх позиціях видачі, велика частка клієнтів йде до ваших конкурентів, і віддає свої гроші їм.
- Залучати необмежену кількість відвідувачів. Використовуючи SEO просування, у вас не буде ніяких лімітів за кількістю переходів на сайт. Чим більше цільових для вашого бізнесу запитів ви оптимізуєте, тим більше буде відвідуваність і обсяг продажів.
- Отримувати максимально цільовий трафік. За допомогою пошукової системи користувачі самі шукають необхідні їм речі. Тому якщо вони знайшли ваш сайт, значить їх цікавить те, чим ви займаєтеся. І ймовірність того, що вони стануть вашими клієнтами набагато вище, ніж з контекстної реклами.
- Збільшити кількість продажів на сайті. SEO здатне залучати величезну кількість потенційних клієнтів з найрізноманітніших ключових слів і словосполучень вашої тематики бізнесу. Таким чином ви зможете розширити свою клієнтську базу і збільшити прибуток.
- Мати постійне джерело клієнтів. Результати просування не зникнуть в один момент, як станеться з рекламою, якщо ви не поповнили рахунок в рекламному кабінеті. Так як SEO має довгостроковий і накопичувальний ефект.
- Раціонально інвестувати гроші і отримувати більший дохід. Всі роботи по SEO просування спрямовані на поліпшення якості та зручності використання сайту, що відіб’ється на поведінкових факторах, зростанні середнього чека і відсотку конверсії.
- Підвищити впізнаваність бренду і імідж компанії. Сайти, які знаходяться в ТОПі пошукових систем викликають більше довіри, запам’ятовуються і формують купівельну лояльність. Чим легше знайти ресурс, тим більша ймовірність того, що користувач зробить цільове дію саме у вашій компанії.
- Збільшити обсяги продажів і в офлайн-якій точці також. Завжди є частина користувачів, яким зручніше прийти, обговорити всі нюанси особисто і зробити покупку відразу на місці.
SEO оптимізація потрібна для кожного бізнесу, так як це один з найкращих маркетингових каналів. Але відчути всі переваги цього способу просування, можна тільки в тому випадку, якщо ви будете регулярно виконувати правильні дії.